Přístup k tvorbě komerčně úspěšného webu

Přísně teoreticky vzato, komerčně úspěšný může být kterýkoliv typ webových stránek z naší nabídky. Nápor návštěvníků, pozdějších klientů, může zaznamenávat i typ MINI - především díky komunikaci mimo Internet. Ve vyhledávačích to ale příliš snadné mít nebude.

Naopak vyšší typy webových stránek z naší nabídky, především pak JOOMLA, mají potenciál být úspěšnými právě ve vyhledávačích. Jsou rozmanité, informačně ucelené, čerstvé. Roli hraje obsah, vzhled, přehlednost, úplnost informací, funkce, komplexnost SEO - optimalizace pro vyhledávače - a další prvky.

Ačkoliv je každý web originálem, tvorba webových stránek s komerčními cíli zpravidla zahrnuje shodné fáze vývoje.

Vstupní analýza

Úspěšnost webu v podstatné míře závisí na jeho obsahu. Obsah by ale měl být zpracován s ohledem na cílovou skupinu, které jsou webové stránky určeny. Než tedy programátor poprvé klepne do klávesnice, měly by být známé: 

  • Hlavní cíle Vašeho webu (budování značky, informovat o produktu, představit firmu, prodávat, získat registrované uživatele, ...)?
  • Cílová skupina, možnosti komunikace s ní, bonusy, věrnostní programy, požadavky na speciální funkce. 
  • Konkurenti, jejich webové stránky a v čem jsou lepší.
  • Vaše konkurenční výhody. Proč by měl návštěvník poptat/objednat zrovna u Vás?  
  • Rozsah uveřejněných informací a vzájemné vazby mezi nimi.
  • Klíčové fráze, se kterými se později bude pracovat ve vyhledávačích.

Tvorba modelu webových stránek

Zobrazuje strukturu a uspořádání budoucích webových stránek. Ukazuje umístění loga, nabídek, reklamních bannerů, textů, formulářů, tlačítek, kontextové navigace. Definuje "co se stane, když kliknete na tohle nebo tohle". Z modelu si uděláte první konkrétní obrázek o podobě budoucího webu, je možné jej připomínkovat a provést uživatelské testování. 

Návrh grafického vzhledu webu

Seriózní pro banku, akční pro teenagery, přiměřený pro korporaci, podporující firemní identitu, zajímavý, lákavý, srozumitelný a přehledný.

Kódování (X)HTML šablony, SEO

Základní úroveň optimalizace webových stránek je samozřejmou součástí tvorby nového webu. Aplikujeme doporučené mezinárodní standardy pro tvorbu webových stránek. Webové stránky se: snáze udržují, zobrazují shodně ve všech moderních prohlížečích (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera, Safari), rychle načítají a optimálně tisknout.

Širší pohled na náš přístup ke komplexnímu SEO je představen v části zvyšování návštěvnosti.

Při tvorbě webových stránek považujeme za důležitou i datovou optimalizaci.

  • Mimo velká města je rychlost připojení stále výrazně nižší, ale i tam mohou být Vaši klienti.
  • Rychlost načítání stránek ovlivňuje výsledky ve vyhledávačích.
  • Uživatelé mobilních služeb zbytečně nečerpají svůj datový limit.

Implementace a nastavení redakčního systému

Dynamické webové stránky stavíme na pokročilém redakčním systému Joomla. Webové stránky, u kterých se nepočítá s pravidelnými aktualizacemi, zpravidla vytváříme bez samostatné administrace.

Zvyšování návštěvnosti

Komunikační aktivity závislé na možnostech rozpočtu - plošná reklama, textová reklama, reklama ve vyhledávačích, publikace článků, promyšlené aktivity v sociálních sítích, ...

© 2011 - 2019 Carl Plus