TOP 10 nákupů prostřednictvím mobilních zařízení

Společnosti Jumptap a comScore se na uživatele mobilních zařízení podívaly z pohledu jejich nákupního chování. Přesněji na to, v jaké míře jsou tato zařízení využívána k on-line nákupu.

Prostřednictvím mobilního telefonu nakoupilo 31 % jeho majitelů, zatímco v případě tabletů se jednalo o 63 %. Otázkou sice zůstává, jestli se v případě telefonů jedná o podíl z celkového počtu přístrojů nebo jen z těch chytrých, ale i tak se jedná o zajímavá čísla. Z majitelů klasických počítačů nebo laptopů jich pak nakoupilo on-line 83 %.

V rámci pohlaví potom více nakupují muži. Celkem 67 % z nich, oproti 55 % žen, jich k nákupu využilo tablet. Prostřednictvím mobilního telefonu potom nakoupilo 39 % z celkového počtu mužů, zatímco v případě žen se jednalo o 23% podíl.

Nejčastější nákupy:

  • Vstupenky, denní slevové akce;
  • oblečení a doplňky;
  • cestování, knihy (tištěné), video hry nebo filmy;
  • spotřební elektronika (vyjma telefonů);
  • všeobecné služby;
  • rychloobrátkové zboží (např. jídlo, nápoje, drogerie, obuv, oblečení)

(Zdroj: The 10 Most Popular Mobile Purchases

© 2011 - 2019 Carl Plus